در این مقاله سعی داریم طرز تهیه جوشانده خرنوب و بهترین روش مصرف جوشانده خرنوب را به صورت صحیح و بر طبق دستور پرفسور ساراج اوغلو در اختیار شما قرار دهیم.

طرز تهیه جوشانده خرنوب +فیلم 

مواد لازم:

 نیم لیتر آب بدون کلر(ترجیحا آب چشمه و یا آب معدنی) نیم لیتر معادل یک آب معدنی کوچک می باشد.

هفت عدد خرنوب كه كاملا شسته و تميز كرده ايد (هفت عدد کامل)

یک ظرف برای تهیه (ترجیحا شیشه ای پیرکس، چینی و يا استيل) ظروف دیگر به دلیل آزاد کردن یون در آب ممکن است بر روی خواص درمانی جوشانده خرنوب تاثیر عکس بگذارند.

7 عدد خرنوب (تمام  خرنوب درسته با غلاف و دانه ها) را پس از شستشوی تمیز با آب سرد، به چهار یا پنچ قسمت شکسته و داخل نیم لیتر آبیکه از قبل به حالت جوش رسیده است، بریزید. درب ظرف را گذاشته و با شعله ملایم 3 دقیقه بجوشانید. پس از اتمام زمان جوشیدن(3 دقیقه) شعله را خاموش کنید و اجازه دهید 20 دقیقه در همان حال با در بسته باقی بماند و به اصطلاح دم بکشد.

پس از اتمام زمان 20 دقیقه با قاشق تکه های خرنوب را از جوشانده خارج کنید. و جوشانده را به دو قسمت تقسیم کنید.

فیلم طرز تهیه جوشانده خرنوب:

روش مصرف جوشانده خرنوب

شما برای مصرف خرنوب دو مرحله دارید:

مرحله اول : به مدت یک هفته است که می بایست دو بار در روز جوشانده را مصرف کنید.

مرحله دوم: بلافاصله بعد از پایان هفته اول و به مدت سه ماه  است که بایستی روزی یکبار در تمام این دوره جوشانده را استفاده نمایید.

درهفته اول: جوشانده  ای که تهیه کرده اید را دو قسمت کرده و نصف آن را صبح ناشتا و نصف دیگر را شب قبل از خواب (حداقل دو ساعت بعد از شام وقتی شکم تقریبا خالی است) میل کنید. این کار را به مدت یک هفته مداوم انجام دهید.

در هفته دوم: پس از اتمام هفته اول به مدت 3 ماه هر شب قبل از خواب ویا صبح ناشتا به اندازه یک لیوان بنوشید. (لیوان باقی مانده را در یخچال برای استفاده بعدی نگه دارید) .

نکات مهم:

استفاده از خرنوب اصل، باکیفیت و تازه شرط اصلی و عامل اصلی نتیجه دهی مثبت این جوشانده است. برای تهیه خرنوب اصل از فروشگاه طب سبز کلیک کنید

لطفا زمان های جوشاندن و دم کشیدن را دقیقا رعایت نمایید.

تدام در درمان و انجام روزانه درمان سه ماهه بسیار حائز اهمیت است.

 سعی کنید در هنگام استفاده شکم خالی باشد.

برای ثابت ماندن نتیجه در ماههای بعد نیز هر از گاهی استفاده نمایید.

بهترین روش مصرف خرنوب:

مسلما روشی که توضیح داده شد بهترین و موثر ترین روش مصرف خرنوب است چرا که پس از سالها تحقیقات آزمایشگاهی توسط پرفسور ابراهیم عدنان ساراچ اوغلو، شیمیدان و پزشک معروف کشور ترکیه پیشنهاد شد و این درمان به قدری تاثیرگذار بود که در اولین سال معرفی این روش درمانی، در سال 2008 در آمارهای کشور ترکیه جهش جمعیتی قابل توجهی رخ داد.

طب سبز با ترجمه این مقالات و ارتباط گیری با مجموعه بزرگ ساراچ اوغلو مفتخر است که این روش درمانی را برای اولین بار در ایران معرفی نموده و از سال 91 تا کنون شاهد نتایج مثبت فراوان و صاحب فرزند شدن بسیاری از زوج های نابارور باشد.

 

درمان تعداد، مورفولوژی و کم تحرکی اسپرم با جوشانده خرنوب

جوشانده خرنوب، تعداد اسپرمهای متحرک را افزایش داده و همچنین اسپرم‌های متحرک را متحرک‌تر می‌کند. حتی اگر تعداد طبیعی اسپرم ها کم باشد، اما در صورت افزایش درصد مشخصی از اسپرم‌های متحرک، سرعت رسیدن به تخمک و بدنبال آن افزایش شانس بارداری میزان زیادی افزایش خواهد داشت.  در بدن را افزایش میدهد(بنابراین، اگرچه تعداد اسپرم‌ها زیر تعداد طبیعی است، اما بارداری می تواند اتفاق بیافتد.

جوشانده خرنوب همچنین درصد اسپرم های سالم (موفولوژی اسپرم) را بالا میبرد و باعث ساخت تعداد بیشتری اسپرم با شکل نرمال خواهد شد.

برخی شایعات وجود دارد که جوشانده خرنوب برای افرادی که حرکت صفر و مورفولوژی صفر دارند، مناسب نیست! و وضعیت را بدتر میکند! ما در بانک نتایج درمان طب سبز، صدها نتیجه آزمایش با حرکت صفر و مورفولوژی اولیه صفر داریم که بعد از استفاده از جوشانده خرنوب نرمال شده اند. اما سوال من از این دسته از افراد این است. بدتر از وضعیت صفر چه چیزی هست که شما این دسته از افراد را از مصرف جوشانده منع می کنید؟

خواننده گرامی، اگر به دنبال افزایش کیفیت اسپرم با داروهای گیاهی هستید، گیاهی که هم اکنون روش مصرف آن به طور کامل عنوان شد، بهترین درمان گیاهی برای افزایش تعداد، تحرک و شکل اسپرم می باشد و توصیه می کنیم تنها با روش ذکر شده اقدام به مصرف خرنوب نمایید. بدیهی است مصرف خرنوب به سایر شیوه ها از جمله تهیه معجون خرنوب، پودر کردن و آسیاب کردن خرنوب و مخلوط کردن آن با سایر مواد، تهیه جوشانده با روشی غیر از روش اعلام شده احتمال نتیجه دهی را به شدت کاهش می دهد. زیرا حتی در صورت خالص بودن جوشانده، مقدار مصرفی خرنوب کمتر خواهد بود.

با آرزوی سلامتی برای شما عزیزان

/سبز باشید/

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد