ابراهيم عدنان ساراچ اوغلو متولد 1949، شهر سافرانبولو از شهرهای استان كارابوك در تركيه) شيميدان، بیوشیمیست، میکروبیولوژیست و محقق.

دکتر ابراهیم عدنان ساراچ اوغلو یکی از پزشکان ترک، که در طبابت با گیاهان دارویی چهره ای شناخته شده است. وی سالها در خصوص درمان انواع سرطان، ناباروری و نازایی با گیاهان دارویی تحقیقات وسیع داشته و مقالات زیادی منتشر کرده که مورد تایید مجامع پزشکی قرار گرفته است.

وی شیمیدان و استاد رشته شیمی در دانشگاه Graz technic استرالیا، دکتری و مدیر رشته فیزیک و حسگرهای پزشکی، دانشگاهKARL-FRANZENS-UNIVERSITÄT GRAZ آلمان ، استاد دانشگاه صنعتی وین در اتریش« صاحب چندین اکتشاف و اختراع در سطح بین المللی و مالک کارخانه تولید داروهای گیاهی ساراچ اوغلو در ترکیه می باشد و همزمان سمت مشاور ارشد رئیس جمهور ترکیه را نیز دارا است.
او مدرس دانشگاه، در دانشگاه Karl-Franzens و همچنین محقق / مدير علمی در موسسه فیزیک و پزشکی سنسور از فهرست AVL بود.


ساراچ اوغلو در دانشگاه فنی وین به عنوان یک استاد کار کرده است. او نویسنده تعدادی از مقالات در نشریات علمی بین المللی است و دارای تعدادی از اختراع ثبت شده ميباشد پروفسور ساراچ اوغلو همزمان که در دانشگاه فني وين مشغول به کار بود فعاليت هاي خود را در زمنيه داروهاي گياهي آغاز و تأثير آنها در انسان را در زمينه بيماريهاي پروستات، جلوگيري ازرشد پروستاتهاي خوش خيم، هپاتيت b . c براي اولين بار در دنيا کشف کرد و هنوز هم در دانشگاه‌هاي آيدين و مرمره استانبول در زمينه گياهان دارويي پيشرفته و بيوشيمي غذايي تدريس ميکند.

وي از طریق تحقیقات خود به اثر شفا بخش کلم بروکلی در برابر پروستاتهاي خوش خیم و بزرگ و اثر شفابخش اسطو خودوس در برابر هپاتیت B و هپاتیت C دست يافت و به كل جهان معرفي كرد. او اولین ابداع كننده اصطلاح " درمان پیشگیرانه گیاهی " و بيان كننده اصول آن است.

مقاله هايي كه در ادامه خواهد آمد روشهاي درماني پرفسور ساراچ اوغلو براي بيماي هاي مختلف مي‌باشد... در ابتدا جوشانده هاي گياهي را كه براي درمان ناباروري مردان و زنان به كار گرفته ميشوند را در اخيار شما قرار ميدهيم.



گروه طب سبز از طریق ارتباط با دکتر سارا اوغلو و ترجمه کتاب ایشان سعی دارد تا بهترین درمانهای ناباروری و سایر بیماری ها را در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهد.به امید روزی که ناباروری در ایران نداشته باشیم.

برای ارتباط با مجموعه طب سبز و خرید محصولات درمان ناباروری با شماره های 09120743885 و 09354870297 تماس بگیرید

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد